سخن روز /
سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان میامی از برگزاری نشست هیئت مدیره تعاونی تولید فرومد خبر داد
1400/10/04


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان ، خداداد زاده سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان میامی از برگزاری جلسه هیئت مدیره تعاونی تولید فرومد خبر داد و گفت: این جلسه با حضور سرپرست اداره، مدیرعامل شرکت، اعضاء هیئت مدیره و بازرس در محل دفتر شرکت برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی فعالیت های جاری، رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر فعالیت شرکت عنوان کرد و افزود: در این جلسه درخصوص هماهنگی مدیرعامل با هیئت مدیره شرکت و همکاری دوجانبه آنها، برگزاری منظم جلسات هیئت مدیره، تهیه و تنظیم پیش بینی بودجه سال 1401 و برگزاری مجمع سالیانه تاکید گردید.

در ادامه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان میامی بر وجود کود شیمیایی(اوره، پتاس، فسفات) در انبار شرکت و توزیع دقیق بر اساس ترکیب کودی تاکید کرد و گفت: در این جلسه راهکارهای مناسب در زمینه کشت اراضی شرکت و بهره وری بهینه از اراضی و چاه تحت مالکیت شرکت در سال زراعی آینده نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خداداد زاده بیان داشت: در این نشست مقرر گردید وضعیت پرورش ماهی در استخر ذخیره آب اراضی شرکت، وضعیت طلب یا بدهی و ثبت آنها در حسابهای شرکت مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به ثبت اسناد مالی و رفع نواقص موجود هرچه سریعتر اقدام گردد.

تعداد مشاهده خبر481 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal