سخن روز /
برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات شرکت تعاونی روستایی زنان گل نرگس بخش کن و سولقان
1400/09/15


با توجه به سیاست های راهبردی تعاون روستایی استان تهران در خصوص حمایت و توسعه فعالیتهای تعاونی های زنان ظرفیت مکان نمایشگاه و عرضه محصولات از سوی سازمان در اختیار شرکت تعاونی زنان گل نرگس بخش کن و سولقان شهرستان تهران و شمیرانات قرار گرفت .

این نمایشگاه از تاریخ سوم آذر ماه بمدت 15 روز دایر و بازدید و خرید برای عموم آزاد است.

در رابطه با این نمایشگاه آقای دکتر رسول سلگی مدیر تعاون روستایی استان تهران طی یک مصاحبه خبری افزود: لازم است با توجه به نیروی عظیم بانوان در سطح شبکه و روستاهای استان که غالباً داری مهارتهای لازم جهت اشتغالزایی و کسب و کارهای اقتصادی بر مبنای تولید هستند و بر اساس رسالت سازمان در بخش هدایت، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای آنها تدوین گردد و در نیل به آن حمایتهای لازم نظیر مساعدت در برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات، میتواند زمینه حضور فعال آنها و سهم خواهی از بازار را متبلور و رکن حیات اقتصادی شرکتهای تعاونی را تضمین نماید . ایشان در ادامه افزود جامعه امروزی گرایش مضاعفی به دلایل معیشتی ، کاری و سلامت به محصولات سالم دارد و تولیدات خانگی تعاونی زنان برای مصرف کننده جایگاه خود را در سلامت احراز نموده و برای موفقیت در بازار رسانی اولویت عرضه بلاواسطه اساس امر است و موکداً پیشنهاد میشود از شیوه های نوین کسب و کار نظیر استارت آپها بهره گیری لازم گردد. البته نباید از نمایشگاه های فصلی ، پتانسیل فروشگاه های معتبر و نظایر آن غافل ماند و لازم به ذکر است تمام اقدامات یاد شده را بر مبنای نیاز سنجی صحیح از بازار و یافتن مشتری محصولات پیش و همزمان با تولید باید بنا نمود. مسلماً تبلور ظرفیت های تشکلهای موصوف در قالب سیاست های حمایتی سازمان استمرار خواهد داشت.

آقای سلگی به مجریان نمایشگاه تاکید نمود نحوه عرضه محصولات و اطلاع رسانی باید از حالت سنتی خارج و از تکنیکهای جدید حتی در کوچکترین مباحث نظیر چیدمان کالاهای مورد عرضه بهره لازم برده شود و همچنین زمینه سازی در جلب مشارکت بخش سرمایه گذار و نیز بازارهای آتی همزمان در دستور کار قرار گیرد و در این راستا ضرورت دارد با دعوت به موقع و مناسب مسئولین سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در اینگونه نمایشگاهها زمینه جلب حمایت آنها را فراهم آورد.

تعداد مشاهده خبر57 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal