سخن روز /
اولین نشست کار گروه راهبردی ستاد تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال 1400 و نوروز سال 1401 استان تهران
1400/09/15


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ، به دعوت رسول سلگی مدیر تعاون روستایی استان تهران و دبیر کارگروه راهبردی تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال 1400 و نوروز سال 1401 استان تهران از اعضاء کارگروه در تاریخ دهم آذر ماه در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اولین نشست کارگروه راهبردی با دستور جلسه مبنی بر تعیین میوه مورد نیاز و مباشر تامین و توزیع تشکیل گردید .

در این نشست فصاحت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رییس کارگروه فوق الذکر با اشاره به اهمیت تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال و برنامه ریزی دقیق در این خصوص خواستار ارائه نقطه نظرات اعضاء با توجه به تجربیات سالهای پیشین شدند .

سپس دستورالعمل ابلاغی مقام عالی وزارت در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید توسط آقای سلگی برای اعضاء کمیته فوق الذکر تبیین و در خصوص طرح مذکور و مواردی همچون تناژ مورد نیاز سیب درختی و پرتقال تنظیم بازار، چگونگی تامین، مسائل مرتبط با نگهداری و سردخانه ،نحوه قراردادها، سورتینگ، بسته بندی، نظارت و حسابرسی، هزینه های مازاد و پیش بینی نشده و ... بحث و تبادل نظر نموده و تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر گردید .

تعداد مشاهده خبر60 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal