سخن روز /
نشست توجیهی اعضا شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران شهرستان مهر ( در شرف تاسیس ) برگزار شد
1400/09/15


به گزارش روابط عمومی اداره تعاون روستایی شهرستان مهر ، نشست توجیهی اعضاء شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران شهرستان مهر (در شرف تاسیس ) با موضوع آموزش قوانین و مقررات و اساسنامه شرکت تعاونی کشاورزی و آئین نامه و دستورالعمل‌های ارسالی سازمان تعاون روستایی به ریاست فلاحی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهر و با حضور موسوی مسئول امور دام مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهر وهیئت موسس و جمعی از اعضاء شرکت در محل اداره تعاون روستایی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای نشست فلاحی با قرائت اساسنامه شرکت تعاونی کشاورزی و قانون و مقررات تشکیل شرکت و آئین نامه ها و دستورالعمل‌های موجود، نقش نظارت، هدایت و حمایت سازمان تعاون روستایی را در جهت تعالی شرکت‌های تعاونی تشریح نمود.

موسوی مسئول امور دام مدیریت جهاد کشاورزی بر لزوم تأسیس شرکت زنبورداران در جهت تامین نهاده‌ها و ملزومات زنبورداری، سامان دهی اسکان زنبورداران بومی و غیر بومی در شهرستان تاکید کرد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان فلاحی رییس اداره شهرستان مهر با جمعبندی مطالب عنوان شده در جلسه و پاسخ به سوالات حاضرین ختم جلسه را اعلام کرد.

تعداد مشاهده خبر161 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal