سخن روز /
بازدید ازشرکت تعاونی روستایی شهید باهنر اوز لارستان / تقدیر از هیئت مدیره شرکت
1400/09/15


شرکت تعاونی روستایی شهید باهنر بیدشهر،به عنوان تنها شرکت تعاونی فعال در حوزه بخش کشاورزی شهرستان اوز است که پس از سالها غیر فعال بودن، در سال 1398 با حضور فراگیر و‌ فعال سهامداران و انتخاب اعضای هیات مدیره، فعالیت خود را احیاء کرد و با مشارکت مالی اعضای هیات مدیره، نوسازی ساختمان شرکت در دستور کار قرار گرفت و با حمایت ادارات ذیربط از شهرستانهای لارستان و اوز، توسعه خدمات رسانی به کشاورزان و‌ روستائیان در زمینه های توزیع کودهای شیمیایی، بذور گندم، جو‌ دامی یارانه ای، مواد نفتی، آرد خانه پز، کالاهای تنظیم بازار، اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان فارس ، خسروپور رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان لار با اعلام این خبر گفت: با حضور فلاح معاون‌ فنی سازمان تعاون روستایی فارس، جعفری رییس اداره خدمات فنی سازمان ، خواجوی مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان لارستان، وطن ‌دوست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اوز، ماهوری رئیس اداره صنعت، معدن و‌ تجارت اوز و خانم دکتر نوروزی رییس اداره دامپزشکی شهرستان اوز از امکانات و زیرساخت های موجود شرکت تعاونی روستایی شهید باهنر اوز بازدید و از هیئت مدیره این شرکت تقدیر شد.

به گفته وی: در حاشیه این بازدید، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های دوسال گذشته، برنامه های پیش رو را تشریح و پیشنهادهای ارائه شده توسط مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای قابل اجرا نیز تشریح گردید. تأکید و سخن مشترک کلیه مدیران و‌ مسئولین حاضر در جلسه، آمادگی جهت حمایت از گسترش خدمات رسانی شرکت بود.

به گفته وی: در ادامه این بازدید از طرف رییس اداره تعاون ‌روستایی لارستان، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی لارستان و مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی شهید باهنر بیدشهر، از اعضای هیئت مدیره به سبب حمایت کم نظیرشان از شرکت، با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد. همچنین از بخشدار بیدشهر، مدیران‌ جهاد‌ کشاورزی، صمت و دامپزشکی شهرستان اوز تقدیر به عمل آمد.

مهمترین بخش از تکریم و تجلیل، اهداء لوح سپاس به نیکوکار ارجمند آقای محمد‌محمدی از اعضای هیات مدیره شرکت بود که سرمایه در گردش شرکت به صورت قرض الحسنه را تامین نمودند و با حضور تمام‌ وقت خود، با مدیرعامل شرکت همراه بودند.

تشکر و تقدیر از معاون فنی و بازرگانی و رییس اداره خدمات فنی تعاون روستایی استان، به نمایندگی از مدیری تعاون روستایی فارس، پایان بخش برنامه بود.

تعداد مشاهده خبر69 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal