سخن روز /
در مجمع عمومی سالیانه اتحادیه های سراسری روستایی و کشاورزی مطرح شد؛ شکوفایی و رونق فعالیت اتحادیه ها با رویکرد جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1400/09/15
جلسه مجمع عمومی سالیانه اتحادیه های سراسری روستایی و کشاورزی در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.
به گزارش پات، دکتر علی شاهمیری مشاور عالی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این جلسه خطاب به مدیران عامل اتحادیه های استانی گفت: اکنون سازمان مرکزی تعاون روستایی رویکرد جدیدی را دنبال می کند و اتحادیه ها می توانند با استقلال به دور از حاشیه و دل نگرانی فعالیت های خود را رونق داده تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.
این مسئول در ادامه افزود: اتفاقاتی که در سنوات گذشته برای اتحادیه مرکزی رخ داده قطعا نباید در سنوات آینده تکرار شود و نظارت سازمان مرکزی تعاون روستایی بر اتحادیه های زیر مجموعه اش باید بیش از گذشته باشد.
وی ادامه داد: طبق دستور وزیر جهاد کشاورزی بایستی اتحادیه ها بیش از گذشته رشد کنند و امکانات لازم برای شکوفایی اتحادیه ها فراهم خواهد شد.
دکتر شاهمیری تصریح کرد: هدف نخست سازمان تعاون روستایی خدمت به کشاورزان است و در این راه اولویت با اتحادیه های زیر مجموعه است و در صورت لزوم قطعا از بخش خصوصی هم کمک گرفته می شود.
این مسئول با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن تفکرات و نگرش های ناکارآمد گذشته گفت: به شکل جدیدی شروع به کار کنید و شفافیت مالی و کاری را در تمامی فعالیتهای اتحادیه های تحت پوشش لحاظ کنید.
مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: نظارت دیگر سالانه نیست و این نظارت به این معناست که ما در کنار شما و همراه شماییم و با هم در مسیر درست و صحیحی پیش خواهیم رفت.
دکتر علی شاهمیری در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم افرادی که به عنوان اعضای هیئت مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی انتخاب می شوند این مسئله را مد نظر قرار دهند که سازمان مرکزی پاسخگوی بسیاری مسائل در حوزه تنظیم بازار و تامین بسیاری از اقلام سفره معیشتی مردم ایران است تصریح کرد: قصد ما فقط توزیع عدالت است و انتظارمان از اتحادیه های زیر مجموعه رقابتی کردن بازار است نه تخریب آن و همچنین رویکرد جدید سازمان تلاش 24 ساعته برای خدمت است و هدف اصلی مان تغییر و تحول در خدمات رسانی به مردم و کشاورزان عزیز است.
در ادامه جلسه محمد لشکری سرپرست اداره کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر اینکه اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی و اتحادیه های استانی و شهرستانی به عنوان بازوی اجرایی سازمان تعاون روستایی می توانند کمک شایانی به بخش کشاورزی داشته باشند گفت: ما در حال رصد تمامی اتحادیه های استانی برای بهبود و پیشرفت عملکرد شبکه هستیم.
وی با اشاره به اینکه بایستی طوری عمل کنیم که با جلب رضایت مردم و نگاه مثبت آنها سازمان به جایگاه واقعی خود بازگردد افزود: گزارش های مالی اتحادیه ها باید در اسرع وقت و در کمال شفافیت تهیه و ارسال شود .
لشکری همچنین تاکید کرد: حراست سازمان در کنار شماست و بی شک با همدلی و همراهی و همگامی پیشرفت و موفقیت حاصل خواهد شد.
در ادامه جلسه اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی با رای حاضران واجد شرایط جلسه انتخاب
تعداد مشاهده خبر1162 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal