سخن روز /
سومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خرما و صنایع وابسته در بوشهر افتتاح شد
1400/09/15
به گزارش پات به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان بوشهر، افتتاح نمایشگاه خرما در بوشهر در فضایی به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع و با شرکت 66 غرفه دار از استان‌های فارس، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان، آذربایجان شرقی، خوزستان و بوشهر برگزار شد.
همزمان با برگزاری نمایشگاه خرما و صنایع وابسته، میز ملی و همایش بین المللی خرما در شهرهای برازجان و بوشهر ؛ اتحادیه های تعاون روستایی و تولید استان و شرکت تعاونی زنان آباد تنگستان نیز حضوری فعال داشتند.
نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خرما دراستان بوشهر، باحضورمسئولین استانی و کشوری و فعالین بخش خصوصی حوزه خرما از استانهای خرما خیز روز سه شنبه 9 آذرماه1400 برگزار شد.
دراین نمایشگاه شرکت تعاونی روستایی زنان آباد تنگستان محصولات متنوع خرما و صنایع دستی (صنایع حصیری با برگ نخل و....) خود را به معرض نمایش و فروش گذاشتند که مورد استقبال بازدیدکنندگان واقع گردید.
لازم بذکر است استان بوشهر با 6 میلیون اصله نخل و تولید سالانه 165هزارتن خرما به عنوان یکی از مهمترین استان‌های تولیدکننده خرمای کشور به شمار می‌رود که هرساله در آذرماه درشهر بوشهر و در محل نمایشگاه بین اللملی برگزارمی گردد.
تعداد مشاهده خبر294 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal