سخن روز /
تعامل با شبکه تعاون روستایی عامل پایداری و موفقیت صندوق روستایی ایرانیان
1400/09/15
مدیر سازمان تعاون روستایی ایران، در اولین گردهمایی روسای شعب صندوق تعاون روستایی ایرانیان منطقه 3 کشور همراهی و تعامل صندوق ایرانیان با شبکه تعاون روستایی را عامل بقاء و موفقیت صندوق قلمداد کرد.
به گزارش پات به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، هدایت اله رحیمی با اشاره به اینکه صندوق ایرانیان در کنار تعامل با مدیران دولتی چنانچه استقلا ل تصمیم گیری و شفایت را که اصل بقاء و ماندگاری در هر کار است را حفظ نماید پیشرفت خواهد کرد خاطرنشان کرد: عملکرد صندوق ایرانیان با بانک رقابت پذیر نیست زیرا که پشتوانه و زیرساخت های بانک را ندارد اما همراهی و تعامل صندوق ایرانیان با شبکه تعاون روستایی امتیازی است که سبب موفقیت صندوق خواهد شد.
وی گفت: سرعت عمل پرداخت اعتبار در فعالیت های بازرگانی یکی از مزیت های اصلی صندوق ایرانیان فارس است و کمک به جذب نهاده ها می کند و طبق تجربه مشارکتی که با صندوق در دو سال گذشته داشته ایم سرعت عمل صندوق در فعالیت های بازرگانی قابل تقدیر است.
رحیمی ادامه داد: در دو سال گذشته وضعیت صندوق نگران کننده بود چرا که با بدهی سنگین صندوق، بیم انحلال آن می رفت اما با مدیریت جدید صندوق و هماهنگی با سازمان تعاون روستایی صندوق احیاء شد.
رحیمی ادامه داد: چشم انداز صندوق ایرانیان مثبت است و چنانچه تعامل خود را با شبکه تعاون روستایی قوت ببخشد قطعا موفق خواهد شد.
تعداد مشاهده خبر218 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal