سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان قزوین: ارزیابی عملکرد موجب شناسایی پتانسیل های بالقوه سازمان می شود/ شاخص عمومی و اختصاصی در جلسات ارزیابی عملکرد هدف گذاری شوند
1400/09/15
جلسه ارزیابی عملکرد سال جاری با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین، معاونت، مسئول ارزیابی عملکرد و مسئولین محورها در سالن جلسات مدیریت تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.
رحمانی در این جلسه با بیان اینکه فرآیند ارزیابی عملکرد در سال 1400 در حال انجام است، گفت: آسیب شناسی از عملکرد سال گذشته ضروری بوده و برنامه ها باید هدف گذاری و بعد از آن نظارت جدی صورت گیرد.
این مسئول اظهار کرد: ارزیابی عملکرد کمک می‌کند تا خصوصیات، کیفیت، مهارت، ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ سازمان مشخص شود.
وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری شاهد رشد و پیشرفت این مدیریت باشیم و بتوانیم رتبه برتر در سطح استانی و کشوری را کسب نمائیم.
عباسی در این جلسه با تاکید بر اینکه براساس شیوه نامه ارزیابی عملکرد شایسته است تمامی شاخص ها مورد به مورد بررسی و مشکلات آن رفع شود، گفت: مسئولین محورها با اهتمام بیشتر و تهیه مستندات کامل و جامع تلاش خود را برای ارزیابی با کیفیت مناسب و مطلوب تر انجام دهند.
ابراهیم پور رئیس اداره آموزش و مسئول ارزیابی عملکرد در مدیریت تعاون روستایی ضمن ارزیابی امتیازات سال گذشته، میزان تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی را بیان کرد.
در ادامه مسئولین محورهای شاخص عمومی و اختصاصی مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود نمرات ارزشیابی سالانه مطرح کردند‌.
تعداد مشاهده خبر293 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal