سخن روز /
اولین گردهمایی روسای شعب صندوق تعاون روستایی ایرانیان منطقه سه
1400/09/15
مدیر منطقه 3 صندوق تعاون روستایی ایرانیان از برگزاری اولین گردهمایی روسای شعب صندوق تعاون روستایی ایرانیان جهت بررسی مسائل، مشکلات و چالشهای پیش رو خبرداد.
به گزارش پات به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس روستا مدیر منطقه سه صندوق تعاون روستایی ایرانیان گفت: در این جلسه که با حضور مدیر عامل صندوق تعاون روستایی کشور، اعضاء هیئت مدیره ، مدیر سازمان تعاون روستایی و در روز پنج شنبه 11 آذر ماه در سالن همایش بانک کشاورزی برگزار شد، گزارشی از فعالیت های انجام شده وپیشرفت های بدست آمده و خدمات مالی ارائه شده به شبکه تعاونی ها و پیشرفت های حاصل شده ارائه گردید.
وی گفت: در راستای اهداف صندوق در بخش های مختلف اقداماتی از جمله: رشد جذب منابع در سطح شعب و مدیریت منطقه ، مشارکت در فعالیت های بازرگانی شامل خرید محصولات و نهادهای کشاورزی با شبکه تعاون روستایی وکشاورزی در استان های فارس، کهکیلویه وبویر احمد، خوزستان و بوشهر و همچنین جوان سازی پرسنل و ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف در نیروهاجهت حرکت به سوی آینده وتغییرات انجام شده در سطح منطقه انجام شده است.
همچنین در ادامه کمال یدالهی رئیس هیئت مدیره این صندوق نیز گزارشی در مورد فعالیت های انجام شده توسط هیئت مدیره برای رفع مشکلات و رئوس برنامه های آینده صندوق در راستای اهداف پیش رو و گام های موثر جهت کمک به شبکه تعاونی های روستایی وکشاورزی در سراسر کشور ارائه نمود.
این گزارش در راستای اهداف سازمان وشبکه های تعاونی روستایی کشور وتوجه ویژه هیات مدیره بر شفاف سازی ونظارت بر فعالیتها ، آموزش و ارتقا سطح زندگی کارکنان و بالا بردن سطح اعتماد سهامداران به صندوق و حرکت به سمت بانکداری مدرن و همچنین حضور شعب صندوق در روستاها جهت خدمات رسانی مناسب به روستاییان تحت پوشش ارائه گردید._
تعداد مشاهده خبر204 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal