سخن روز /
دیدار و نشست کاری صمیمی دشتبانی سرپرست تعاون روستایی استان اردبیل با عبدالهی عابد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری
1400/09/08
ابوالفضل دشتبانی سرپرست تعاون روستایی استان اردبیل به همراه بهمن علوی مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی و ایرج فرهمند مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی تولید روستایی با حضور در استانداری اردبیل با عبدالهی عابد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار و گفتگوکرد.
به گزارش روابط عمومی استان اردبیل؛ دراین نشست ابتدا دشتبانی با ارائه گزارش مختصری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در تعاون روستایی و شبکه عظیم تعاونی ها در استان و سیاست‌هایی که دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و برنامه هایی که دکتر قادری فر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی در سالجاری و سال های آتی در تعاون روستایی دارند ارائه و در ادامه به تشریح نحوه اجرایی کشت قراردادی با کشاورزان تولید کننده گندم وکلزا و مزایایی که کشاورزان می توانند طبق مصوبه شورای قیمت گذاری از بسته حمایتی محصولات اساسی بهره مند باشند پرداخت.
وی سپس به اهمیت وظایف خطیر تعاون روستایی در نظام های بهره‌برداری و استقرار وساماندهی تعاونی های تولید روستایی در سدهای پایاب خدا‌‌‌آفرین وعمارت واحمدبیگلو اشاره کرده و گفت همواره وبیش از پیش تعاون روستایی با تمام توان آمادگی کامل دارد تا با کارگروه تنظیم بازار استان همکاری نموده و کلیه ارزاق مورد نیاز اساسی و حتی میوه شب عید مردم و شهروندان عزیز و نهاده های کشاورزی و دامی تولیدکنندگان زحمت کش را تامین و عادلانه توزیع نماید. وی در پایان از معاونت هماهنگی امور اقتصادی به خاطر فرصتی که در اختیار تعاون روستایی گذاشته بود تقدیر کرد.
عبدالهی عابد نیز عملکرد ونقش شبکه تعاون های روستایی را در این برهه در زمینه آّبهای مرزی و تامین وتوزیع نهاده های دامی و کشاورزی مهم تلقی نموده و ضمن ارائه رهنمودها، خواستار تلاش جهادی و بیش از پیش شبکه تعاونی ها در عرصه اقتصادی در دولت سیزدهم شد.
وی سپس به چالش‌های احتمالی و فرآوری شبکه اشاره نموده و ابراز امیدواری کرد با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی و همکاری تنگاتنگ خواهیم توانست در ارائه خدمات به کشاورزان و دامداران عزیز و روستاییان زحمتکش بیش ازپیش موفق باشیم.
تعداد مشاهده خبر368 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal