سخن روز /
با خرید توافقی محصولات کشاورزی بازار به نفع تولیدکننده و مصرف کننده می شود
1400/07/25

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، در راستای وظایف نظارتی مدیریت تعاون روستایی استان قزوین جلسه ای به منظور بررسی مسائل و مشکلات خرید محصولات کشاورزی در اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان بوئین زهرا با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، معاونت، رئیس اداره بازرگانی، مسئول حراست استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا، کارشناسان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه بوئین زهرا در دفتر مدیریت برگزار شد.

رحمانی در این جلسه با بیان اینکه رسالت اصلی مدیریت تعاون روستایی هدایت، حمایت و نظارت است، اظهار کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شبکه تعاون روستایی آن را به عنوان بازوی قدرتمند در زمینه تولید محصولات کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی پایدار تبدیل کرده است.

این مسئول تصریح کرد: عوامل نوسان قیمت محصولات کشاورزی وجود دلالان و واسطه ها در این عرصه است که اتحادیه ها و شرکت های تعاونی باید با ورود به این عرصه قیمت محصولات را کنترل و از نوسان بیش از حد آن جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی خرید و فروش شده است، اظهار کرد: در این شکل از خرید، تعاونی‌ها سعی می‌کنند با توجه به رسالت اصلی خود، بازار را به نفع تولیدکننده و مصرف کننده تغییر دهند.

گفتنی است؛ در این جلسه عملکرد اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان بوئین زهرا در حوزه خرید و فروش محصولات کشاورزی (تضمینی و توافقی) مورد بررسی قرار گرفت.

تعداد مشاهده خبر601 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal