سخن روز /
فعالیت 300 فروشندگی فعال توزیع مواد سوختی وابسته به تعاون روستایی در سطح روستاهای استان کرمانشاه
1400/07/25

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از فعالیت 300 واحد فروشندگی فعال توزیع مواد سوختی در سطح روستاهای استان خبر داد و گفت: این فروشندگی های توزیع سوخت روستایی جمعیت 900 هزار نفری روستایی در سطح استان را تحت پوشش دارند.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه ، این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 31 میلیون لیتر انواع مواد سوختی توسط این مراکز میان روستاییان استان توزیع گردیده است.

وی افزود : این مواد سوختی شامل نفت سفید، نفت گاز، گاز مایع و بنزین بوده که هر ساله در 6 ماهه دوم با توجه به شروع فصل سرما و آغاز کشت محصولات کشاورزی و به تبع آن استفاده از ماشین آلات کشاورزی مصرف و تولید نفت سفید و نفت گاز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

صفایی افزود: در سال گذشته بیش از 102 میلیون لیتر انواع مواد سوختی توسط تشکل های وابسته به تعاون روستایی توزیع گردیده است.

وی در ادامه از خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف تعاون روستایی یاد نمود و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته و تعامل با شبکه تحت پوشش اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان در حال انجام می باشد.

صفایی یکی دیگر از اهداف شبکه تعاون روستایی را کمک به تحقق تولید در روستاها عنوان نمود و اظهار داشت: در صورت افزایش تولید و مانع زدایی از آن کشاورزان ترغیب به ماندگاری در روستاها خواهند شد .

تعداد مشاهده خبر785 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal