سخن روز /
توزیع حدود 9 هزار تن نهاده طیور میان مرغداران مرغ تخمگذار در استان کرمانشاه
1400/07/25


مدیر تعاون روستایی استان در گزارشی از توزیع حدود 9 هزار تن نهاده طیور میان مرغداران مرغ تخم‌گذار توسط اتحادیه مرغداران استان در 6 ماهه ابتدایی سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه ، صفایی مدیر تعاون روستایی استان با اعلام این خبر اظهار داشت.:اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار دارای 11 شرکت تعاونی کشاورزی زیرمجموعه می باشد که در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و همچنین حمایت از مرغداران مرغ تخمگذار استان اقدام به فعالیت در این حوزه می نماید.

این مقام مسئول در حوزه جهادکشاورزی استان با اشاره به انواع نهاده‌های توزیع شده توسط این مجموعه اظهار داشت: بیش از 5300 تن ذرت دامی، 2800 تن کنجاله سویا از طریق سامانه بازارگاه نهاده های دامی توسط اتحادیه تهیه و میان مرغداران توزیع گردیده است.

وی همچنین به توزیع بیش از 700 تن سبوس‌گندم اشاره نمود و گفت :این مقدار از سبوس از طریق سامانه سبوس گندم وزارت جهاد کشاورزی تهیه و توزیع گردیده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان نمود: اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار به عنوان بخش از شبکه مردم نهاد تعاونی های روستایی بنا بر وظیفه ذاتی خود در حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی در مقاطع مختلف به خصوص در زمان افزایش قیمت نیز اقدام به توزیع تخم‌مرغ با نرخ مصوب تنظیم بازار می نماید. وی افزود در سال 99 نیز 1800 تن تخم مرغ توسط اتحادیه با نرخ مصوب توزیع گردیده است.

تعداد مشاهده خبر666 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal