سخن روز /
بازدید مدیر تعاون روستایی استان کرمان از شرکت تعاونی زنان فرشتگان شهرستان کرمان
1400/07/25


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمان ، رییسی مدیر تعاون روستایی به‌اتفاق معاون بازرگانی و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان از شرکت تعاونی زنان فرشتگان شهرستان کرمان بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است شرکت تعاونی روستایی زنان فرشتگان کرمان به شماره ثبت 4827 درسال 1380 تأسیس و با شناسه ملی 1063012542 در کرمان به ثبت رسید.

شرکت تعاونی زنان فرشتگان کرمان بیش از 200 نیرو را جهت مشاغل خرد خانگی آموزش داده که این افراد جهت مدیریت کارگاهای تخصصی به‌عنوان سرگروه کارگاه‌ها قرار می‌گیرند.

این شرکت دارای چهار شعبه تولیدی و عضو سامانه الکترونیک و تدارکات کشوری می‌باشد تا بتواند در مزایده‌ها و مناقصه‌ها شرکت کند .

از فعالیت‌های این تعاونی می‌توان به دوخت لباس بیمارستانی از طریق مناقصه و تولید روزانه پنج هزار دست لباس بیمارستانی که صد نفر در این بخش فعالیت می‌نمایند و در تولید لباس کار نیز 30 خیاط مشغول بکار هستند و همچنین در بخش تولید مانتو و شومیز بیش از چهل نفر مشغول به فعالیت بوده و جز تولیدکنندگان انبوه کشور در بخش تولید ماسک و البسه بیمارستانی می‌باشد .

همچنین از فعالیت‌های شرکت تعاونی زنان فرشتگان می‌توان به بسته‌بندی ادویه‌جات و گیاهان دارویی اشاره کرد و در این راستا بانوان روستایی که اکثراً در آبادی‌ها و مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند، محصولات خود را جمع‌آوری و به‌صورت کاملاً بهداشتی و ارگانیک بسته‌بندی و این محصولات را که شامل گاوزبان،آویشن ،آلاله، برگه زردآلو و هلو، مغز پسته و بادام و تولید قوتو کرمان می‌باشد به تهران و استان‌های دیگر ارسال و طبق تقاضای مشتری عرضه می‌نمایند.

شرکت تعاون روستایی زنان فرشتگان کرمان توانسته از طریق بازار گاه و فروشگاه‌های آنلاین دیجی کالا و باسلام محصولات خود را به‌صورت اینترنتی نیز عرضه نماید .

از دیگر عملکردهای شرکت می‌توان به تشکیل کاروان‌های زیارتی و سیاحتی و گردشگری،آموزش‌های لازم در جهت بهبود زندگی و فرزند داری و آموزش آشنایی با طب سنتی و گیاهان دارویی و خرید چند هکتار زمین برای شرکت جهت طرح بسته‌بندی گیاهان دارویی، ادویه‌جات و محصولات غذایی خشک اشاره کرد.

گفتنی است خانم حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی فرشتگان توانسته باهمت و تلاش‌های اعضای هیئت‌مدیره شرکت در عرصه‌ی اشتغال‌زایی بانوان فعالیت و همچنین این شرکت توانسته طی چندین سال به‌عنوان نمونه استانی و کشوری نیز خود را مطرح نماید.

تعداد مشاهده خبر730 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal