سخن روز /
مطالبات پیاز کاران جنوب کرمان به طور کامل پرداخت شد فاطمه میرساردو مدیر کل تعاون روستایی جنوب کرمان از پرداخت کامل پول پیازکاران در جنوب کرمان خبر داد و گفت : در این راستا 147 میلیارد و 693 میلیون و 401 هزار و 120 ریال به حساب کشاورزان واریز شد.
1400/06/15



به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون روستایی جنوب کرمان ،فاطمه میرساردو مدیرکل تعاون روستایی جنوب کرمان با اعلام این خبر اظهار کرد : با دستور موسوی رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مطالبات کشاورزان پیاز کار به طور کامل پرداخت شد.
وی تصریح نمود : در پی کاهش قیمت محصول در سطح کشور و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان پیاز کار و به منظور حمایت از آنان ،تعاون روستایی جنوب کرمان با مجوز دولت پیاز مازاد بر نیاز کشور را از کشاورزان با قیمت مصوب شورای اقتصاد خرید تضمینی نموده است .
مدیر کل تعاون روستایی جنوب کرمان خاطر نشان کرد : این طرح در شش شهرستان و از 20 اسفند ماه سال 1399 شروع و تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.
میرساردو قیمت مصوب شورای اقتصاد کشور را به ازای هر کیلوگرم پیاز را پنج هزار و 960 ریال اعلام کرد و افزود: از ابتدای خرید تضمینی محصول پیاز تا پایان این طرح که در شش مرکز انجام شد بیش از 24 هزار تن پیاز خرید تضمینی گردید .
ایشان در پایان از تلاش همه مسئولین و دست اندر کاران خرید و فروش تضمینی پیاز بویژه کارکنان تعاون روستایی جنوب کرمان و مدیران عامل و کارکنان اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی که در شرایط بد بیماری کرونا و شرایط بد آب و هوایی ، در نهایت دقت و سلامت به امر خرید اقدام نمودند تشکر و قدردانی کرد .

گفتنی است : تعاون روستایی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

تعداد مشاهده خبر778 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal