سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان همدان عنوان کرد: خرید 78 هزار تن گندم از کشاورزان توسط شبکه تعاون روستایی همدان
1400/05/13


مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت : تاکنون 78 هزار و 87 تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان گندم کار استان همدان به صورت تضمینی خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان همدان، مجید مسلمی راد با بیان اینکه 37 مرکز خرید گندم توسط شبکه تعاون روستایی در استان همدان فعال شده است، گفت: تاکنون 78 هزار و 87 تن گندم از کشاورزان گندم کار استان همدان توسط این مراکز به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 تن گندم در رزن خریداری شده است، 20 هزار تن در کبودرآهنگ و دو هزار و 500 تن گندم نیز در فامنین به صورت تضمینی خریداری شده است.

مسلمی راد میزان گندم خریداری شده در شهرستان بهار توسط شبکه‌های تعاون روستایی استان همدان را شش هزار و 400 تن عنوان کرد و گفت: در شهرستان همدان نیز دو هزار و 107 تن گندم تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شبکه تعاونی‌های روستایی، سیلو های دولتی و خصوصی در استان همدان خرید گندم را انجام می‌دهند، گفت: از ابتدای برداشت گندم در استان همدان تا کنون بیش از 168 هزار و 786 تن گندم خریداری شده که 46.3 درصد مجموع خرید انجام شده توسط تعاونی‌های روستایی صورت گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان ملایر سه هزار و 187 تن خرید تضمینی گندم انجام شده گفت: در شهرستان اسدآباد نیز سه هزار و 538 تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

تعداد مشاهده خبر630 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal