سخن روز /
نشست مشترک تعاون روستایی استان با اتحادیه سراسری باغداران کشور
1400/05/11


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان چهار محال و بختیاری، به منظور حمایت و بهره برداری از منابع و پتانسیل موجود در اراضی باغی استان نشست مشترک فی مابین اتحادیه سراسری باغداران کشور و سازمان تعاون روستایی استان با حضور مدیریت سازمان، مدیر عامل ،عضو هئیت مدیره و معاونت بازرگانی اتحادیه سراسری باغداران کشور و مدیران عامل و رئیس هئیت مدیره باغداران استان در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

در این نشست یدالهی مدیر عامل اتحادیه سراسری باغداران کشور با بیان اینکه این اتحادیه ،آمادگی همکاری و مساعدت با کشاورزان و اتحادیه های باغداران در سطح ملی را دارد، اظهار کرد با توجه به اقلیم آب و هوایی این استان ظرفیت و پتانسیل اراضی باغی موجود در استان کم نظیر بوده و استفاده بهینه از ظرفیت های در دسترس این استان می تواند شرایط را برای پیشبرد و گسترش این منابع بهبود بخشد.

در ادامه مهندس مدبری عضو هئیت مدیره اتحادیه سراسری باغداران ایران گفت: تعاونی ها با ارائه آموزش های مناسب برای راندمان بالای تولیدات باغی به کشاورزان میتواند سبب بهبود کیفیت و کمیت محصولات باغی شوند.

وی در ادامه افزود: با نگرش متفاوت به تعاونی ها و استفاده از روشهای بهینه بجای روشهای سنتی در روابط با کشاورزان، و ایجاد رابطه مناسب بین تعاونی و کشاورز، میتوان مشکلات احتمالی را مرتفع و به راندمان بالای تولید با کیفیت دست یابیم.

تعداد مشاهده خبر322 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal