سخن روز /
نشست مدیر تعاون روستایی استان اصفهان
1400/05/11

نشست مدیر تعاون روستایی استان اصفهان، معاون نظام های بهره برداری تعاون روستایی و مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره اتحادیه تعاونی های تولید روستایی اصفهان با رییس سازمان جهادکشاورزی استان

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ، بر اساس هماهنگی های انجام شده و به منظور ارائه گزارش فعالیت های اتحادیه شرکت های تعاونی تولید روستایی استان اصفهان و بررسی راه های توسعه فعالیت ها و رفع موانع پیش روی شرکت های تعاونی تولید استان در زمینه های مختلف، جلسه ای با حضور مدیر و معاون نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی استان اصفهان به اتفاق مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه شرکت های تعاونی تولید روستایی با رییس سازمان جهادکشاورزی استان و در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی تشکیل گردید.

در ابتدا حاج عابدی مدیر استان ضمن اشاره به توانمندی شرکت های تعاونی تولید روستایی استان و فعالیت های صورت گرفته در این خصوص، از ریاست سازمان به دلیل توجه ویژه به تشکل های تحت پوشش تعاون روستایی به ویژه تعاونی های تولید، قدردانی نمودند.

ایشان اظهار نمودند: شورای ماده 17 استان اصفهان یکی از برترین شوراهای استانی در سطح کشور و دلیل آن، توجه ویژه رییس سازمان به این موضوع است که سبب گردیده تا این شورا بسیاری از مشکلات این شرکت ها را بصورت بنیادین حل نماید.

در ادامه صالحی مدیر عامل اتحادیه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، نیاز اساسی شرکت ها و اعضاء را تهیه و تدوین سیاست ها و برنامه های جدید اتحادیه استان، همچنین سیاست های سازمان تعاون روستایی و جهادکشاورزی بیان نمودند.

در پایان مهندس مرادمند رییس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به توانمندی شرکت های تعاونی تولید روستایی استان و نقش آنها در بخش کشاورزی، حمایت از تعاونی های تولید روستایی را از برنامه های اساسی سازمان جهادکشاورزی و مدیریت های تخصصی دانستند.

ایشان با تاکید بر توسعه و تنوع فعالیت های تخصصی اتحادیه بر اساس اساسنامه و قوانین موجود و همچنین نیازهای اعضاء، خواستار تکمیل زنجیره ارزش در شرکت ها شدند تا با افزایش بهره وری، بیشترین سود نصیب بخش کشاورزی و در نهایت کشاورزان شود .

ریاست سازمان جهاد کشاورزی با دریافت تقاضاهای ارائه شده توسط مدیریت اتحادیه، دستورات لازم برای رفع مشکلات و موانع و همچنین حمایت از فعالیت های اتحادیه را صادر نمودند.

لازم به توضیح است نظام های بهره برداری استان اصفهان با داشتن تعداد 56 تعاونی تولید، یک سهامی زراعی و یک اتحادیه استانی، حدود 30 در صد اراضی قابل کشت استان را با تعداد حدود 18 هزار خانوار تحت پوشش دارد که نقش قابل توجه و مهمی در تولیدات کشاورزی و اجرای سیاست های اساسی جهادکشاورزی را به عهده دارد.

تعداد مشاهده خبر316 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal