سخن روز /
نشست هم اندیشی بررسی مسائل شرکت تعاونی روستایی توحید شهرستان اصفهان
1400/05/09


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ، نشست هم اندیشی شرکت تعاونی روستایی توحید شهرستان اصفهان با حضور مدیر و معاون خدمات فنی اجرایی تعاون روستایی، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اصفهان، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان اصفهان و اعضای هیئت مدیره شرکت، مسئول مرکز جهاد کشاورزی دهستان و مسئولین شورای روستا برگزار شد.

در این نشست مدیر تعاون روستایی استان اظهار داشتند : به منظور حفظ اشتغال در روستا و افزایش سطح درآمد، با توجه به شرایط خشکسالی شدید حاکم بر منطقه و بالتبع حوزه عمل شرکت و با توجه به پتانسیل منطقه در کشت و تولید گیاهان دارویی سازگار به کم ابی، بایستی این شرکت در حمایت از این موضوع و در راستای سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی درتکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، اقدام به حمایت و ترویج کشت این گیاهان و در نهایت خرید توافقی از آنان نماید. همچنین طرح های تولیدی در راستای تکمیل زنجیره تولید گیاهان دارویی تهیه و جهت پیگیری های بعدی به منظور تامین تسهیلات ارزان قیمت به سازمان ارسال گردد.

حاج عابدی در ادامه در راستای سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی در خصوص ایجاد روستا بازار با هدف حذف واسطه ها و دلالان بخش کشاورزی تاکید کردند : با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان اصفهان نسبت به راه اندازی روستا بازار در این شرکت اقدام گردد.

در پایان این نشست مقرر گردید هیئت مدیره با هم اندیشی و هم افزایی و همفکری سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط با وظایف شرکت ، نسبت به اتخاذ راهکارهای مناسب جهت حل مسائل شرکت اقدام نماید.

تعداد مشاهده خبر196 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal