سخن روز /
نظارت بر فعالیت شرکت ها و اتحادیه های تعاونی روستایی وکشاورزی ضروری است
1400/05/09


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، نشستی به منظور نظارت بر فعالیت شرکت ها و اتحادیه های تعاونی روستایی وکشاورزی با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین، حیدری مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان و متولی مسئول حراست مدیریت تعاون روستایی برگزار شد.

رحمانی در این نشست با تاکید بر اینکه کمک به رونق و رفع نیازهای شرکت های تعاونی روستایی ضروری است، گفت: نقش شرکت‌های تعاونی روستایی در کمک به اجرای سیاست‌های جهاد کشاورزی در امر تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی و تنظیم بازار انکارناپذیر است .

این مسئول تصریح کرد: نظارت بر فعالیت شرکت ها و اتحادیه های تعاونی روستایی و کشاورزی از جمله وظایف قانونی سازمان بوده و باید به این موضوع درکنار سیاستگذاری و توانمندسازی تعاونی ها به صورت جدی پرداخت شود.

وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در بحث اقتصادمقاومتی، تولید، اشتغال و عملیاتی ساختن سیاستها در بحث اشتغالزایی پایدار، بهبود فضای کسب وکار و ایجاد فرصتهای شغلی، تعاونیها نقش و مسئولیت بی بدیل واثرگذاری دارند.

حیدری مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان هم با تاکید بر نظارت بیشتر بر تعاونی ها و تشکل های تعاونی روستایی بر لزوم تامین و تجهیز حفاظت فیزیکی مجموعه مطالبی را بیان کردند .

تعداد مشاهده خبر156 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal