مسئول تعاون روستایی شهرستان رامشیر خبر داد:
در بحران بودیم، اما لحظه ای متوقف نشدیم
1403/02/13
مسئول تعاون روستایی شهرستان رامشیر از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی عوامل تعاون روستایی در راستای محافظت و صیانت از گندم خریداری شده از کشاورزان در مراکز خرید تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان مهدی ناصری گفت: فعالیت در تعاون روستایی در زمان خرید گندم و کلزا بدون داشتن روحیه جهادی بی شک با شکست روبه رو است.
وی ادامه داد: از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون 55 هزار تن گندم و 820 تن کلزا از کشاورزان خرید صورت گرفته است که تاکنون 46 هزار تن گندم و 750 تن کلزا از مراکز خرید بارگیری و به انبارهای مکانیزه و سیلوها و کارخانجات حمل شده است.
ناصری بیان داشت: بعد از هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های فراگیر در استان خوزستان، سریعا جلسه مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و تمامی ارگانها برای حفاظت و صیانت از دسترنج کشاورزان پای کار آمدند و با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی، فرمانداری، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، راهداری، شهرداری، اداره برق، شرکت نفت و گاز آغاجاری توانستیم از گندم کشاورزان مراقبت و صیانت کنیم.
مسئول تعاون روستایی رامشیر تصریح کرد: 9 هزار تن گندم باقی مانده در دو مرکز خرید وحدت و تل اسود را با همراهی بسیج توانستیم کاورکشی و مانع از خسارت به غذای مردم شویم.
وی در پایان گفت: علیرغم اینکه در بحران بودیم و می بایست تمامی شرایط را برای حفاظت از گندم کشاورزان انجام می دادیم، اما تا دیشب مشغول خرید گندم کشاورزان بودیم و توانستیم با مدیریت صحیح و همراهی تمامی ارگان ها بدون مشکل از این بحران تا این لحظه گذر کنیم، لازم به ذکر است در این عملیات لودرهای 2 مرکز خرید خود را از یک دستگاه به 3 دستگاه رساندیم که با این اقدام سرعت عمل در حمل گندم از مراکز روباز را افزایش دادیم.
تعداد مشاهده خبر46 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal