در گفتگو با رئیس تعاون روستایی شوشتر مطرح شد:
کار فراموش نشدنی تعاون روستایی شوشتر برای حمل گندم در شرایط بحران
1403/02/13
رئیس تعاون روستایی شهرستان شوشتر از فعالیت جهادی و شبانه روزی عوامل استانی و شهرستانی در راستای حمل 60 هزار تن گندم در مکان روباز مراکز خرید ظرف 4 شبانه روز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان اسد جمشیدی گفت: تعاون روستایی شهرستان شوشتر از ابتدای خرید تا کنون 65 هزار تن گندم، حدود 4 هزار تن کلزا و یک هزار تن گندم بذری از کشاورزان در فضای روبسته و روباز 5 مرکز خرید گندم و کلزا خرید انجام داده است.
وی ادامه داد: بعد از اطلاع رسانی هواشناسی و ستاد بحران استان مبنی بر بارندگی های فراگیر، تمامی عوامل استانی و شهرستانی برای جلوگیری از خسارت به گندم و کلزا کشاورزان وارد فعالیت جمع آوری این محصولات با ارزش شدند و توانستیم ظرف 4 روز و به صورت شبانه روزی تمامی گندم و کلزا خریداری شده را به مراکز سرپوشیده و انبارهای مکانیزه و سیلوها حمل کنیم که این اقدام جهادی، کاری فراموش نشدنی برای تعاون روستایی شوشتر به شمار می آید.
وی در پایان با اشاره به اینکه بعد ازعادی شدن شرایط جوی خرید گندم به قدرت خود در مراکز خرید انجام می شود و کشاورزان در صورت شرایط اضطرار و بحران می توانند گندم های برداشت شده خود را به مراکز و انبارهای مکانیزه و سیلوها تحویل دهند گفت: پیش بینی می شود حدود 3 هزار تن گندم بذری توسط تعاون روستایی شوشتر از کشاورزان خرید صورت گیرد.
تعداد مشاهده خبر124 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal