سخن روز /
برنامه‌ریزی در زمینه عرضه محصولات و برندسازی در سازمان مرکزی تعاون روستایی
1397/09/17
دکتر شیرزاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در برنامه «طراحی برندهای جدید شبکه تعاون روستایی کشور» گفت: از نیمه دوم سال 1397 موضوع احیاء برندهای قبلی و برندسازی جدید محصولات و کالاهای اساسی از سوی تشکلها (اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی) عملیاتی خواهد شد.

معاون وزیر جهادکشاورزی در تشریح این راهبرد مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: درحال حاضر ، این برنامه در 9 استان مستعد کشور شامل ؛
1- استان اصفهان ؛ محصولات لبنی، گلاب، خوراک دام با برند گلپایگان/ تیران/ فلاورجان
2- استان کرمان ؛ محصول ذرت علوفه ای
3- استان خراسان رضوی ؛ محصول زعفران با برند تروکا
3- استان مازندران ؛ محصول برنج تروکا
4- استان یزد ؛ انواع حبوبات تروکا
5- استان مرکزی ؛ آب آشامیدنی با برند تروکا
6- استان گیلان ؛ محصول چای و برنج به ترتیب با برند عدالت و ژم
7- استان قم ؛ محصول مرغ با برندهای بهاران و یاران
8- استان مرکزی ؛ محصول حبوبات با برند انقلاب
9- استان زنجان ؛ محصول مرغ با برند تروکا پیگیری خواهد شد.

خاطرنشان می‌سازد محصولات کشاورزی از طریق برندهای فوق در سطح فروشگاههای شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی عرضه خواهد شد. همچنین برند «بتکا» (بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران) نیز همزمان در بازارهای داخلی و بازار روسیه، برای محصولات کشاورزی که از طریق شبکه تعاونی‌ها صادر میگردد به ثبت رسیده است. «بتکا» در حال حاضر نیز در تأمین لیزین و متیونین، 10 درصد بازار ملی را هدف گذاری نموده است.

لازم به ذکر است محصولات دارای برند ، با توجه به نوع شناسنامه و کدینگ محصول ، شرایط نگهداری و دمای سردخانه ای مخصوص آنها از دیگر کالاها متمایز شده ، بدیهی است که در این میان، حق خریداران در انتخاب محصولات موردنظر، به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد شد.
تعداد مشاهده خبر75 بار
تصاویر مرتبط


RatingTitle
:4 :1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal